رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

خوانندهٔ عزیز کتاب (۲)

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

پیش‌نوشت: ارجاع به پست خوانندهٔ عزیز کتاب

نوشتن ۱۳ روز رو تموم کردم:) و خوانندگان عزیز رمان اگر یک هفته (شایدهم تا ده روز) بهم فرصت بدید (بابت ویرایش) برای بیانی‌هایی که میخوندن یا دوستان غیر بیانی که میومدن اینجا میخوندن، فایلش رو ارسال میکنم:)
پی‌نوشت: با اینکه دیگه هرهفته پست رمان رو نمیذارم ولی پست در مورد اینکه زندگی چطور میگذره و نوشته‌هایی که مینویسم، میذارم چون حتی باوجود اینکه مه غلیظی فضای بیان رو گرفته ما بازهم جنگل‌دوستیم.

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۸)

  • امیر.ر. چقامیرزا
  • سلام.سلام.سلام

    این همه پایداری شما باعث خوشحالیه:))

     

    پاسخ:
    سلام و سلام
    ممنونم از شما :)) ان‌شاءالله براتون ایمیل میکنم بزودی.
  • یاسمن گلی :)
  • ای جان :)

    پاسخ:
    💛

    واقعا مشتاق شدم 🥰

    حرکت جذابیه

    منو هم بذارید تو لیست لطفا😃

    پاسخ:
    چشم **
  • Violet J Aron 🌸
  • نویسنده‌ی عزیز، رمانتون آماده نشد؟ :) (این را درحالی می‌گوید که حتی یک فصل دیگر هم از کتابش را ننوشته و به جای آن سرگرم لوکی و فیلم‌های مارول است)

    پاسخ:
    نه هنوز TT لپ‌تاپم یه دوره رو خراب بود.
    بنویس🙏🏻 فصل دوی لوکی رو دیدی؟ فصل یک قشنگ بود **
  • Violet J Aron 🌸
  • عه ×__×

    خب الان درست شده دیگه؟ منم سیستمم رو با سیستم بابام عوض کردم که جی تی ای وی بازی کنم😅 ولی سیستمش با وجود قوی بودن، یه ذره مشکل داره. بعضی اوقات قبل بالا امدن ویندوز یهویی خاموش میشه و مجبورم دوباره روشنش کنم. اما وقتی ویندوز امد بالا دیگه اصلا خاموش نمیشه 🗿🗿

    نمیدونم سی پی یو، فن یا دکمه‌ی پاورش خرابه؟ بابام میگه ولش کن هر وقت روشن نشد میبرم درستش کنن. 

    خب اخه پدر من اگه کلا از دست رفت و همه‌ی چیزام پاک شد چه خاکی به سرم بریزم؟ 😂😭

     

     

    فعلا که قصد نوشتن ندارم. سوییچ کردن از احساسات لوکی به احساسات آرنت سخته و مطمئنم اگه شروع به نوشتن کنم همه چی تحت تاثیر سریال قرار میگیره XD

    ولی خب به هر حال مینویسمش :)

     

    فصل دو رو دیدم؟ شوخی میکنی؟ عملا چندین بار سریال و سکانس‌های موردعلاقم رو ریواچ کردم؛ نقد و بررسی‌های سایت‌ها و یوتیوب رو خوندم و دیدم؛ کلی درموردش فکر کردم و هنوز تو کتم نرفته چطور یه بازیگر میتونه این قدر قشنگ با نقشش مچ بشه؟ من تا قبل از این سریال فکر میکردم فقط توی انیمه‌ها و انیمیشن‌ها و بازی‌ها میتونن خوب احساسات شخصیت‌ها رو نشون بدن. چون واقعی نیستن و راحت میشه حالت مورد نظر رو به چهره و حرکاتشون داد.

    ولی از بعد دیدن تام هیدلستون نظرم کاملا عوض شد.

    فصل دوم وسط‌هاش یکم افت داشت. مخصوصا قسمت سوم. (میدونستی طراح و کارگردان این قسمت کسرا فراهانی بوده که ایرانیه؟) ولی قسمت پنجم و شیشمش شاهکار خالص بود. تو هم دیدی فصل دوم رو؟ میخوام وارد مرحله ی فن گرلی و اسپویل بشم 😅🗿

    پاسخ:
    بله درست شده. ولی متأسفانه نزدیک امتحاناته و من پیشرفتی در ویرایش نداشتم :"""
    عزیزم. به فکر درست کردنش باشید ولی. حیفه...

    مرسی ** باز اگه میخوای خیلی خالصانه بنویسی یکم فاصله بگیر از فن‌گرلی بعد بنویسش :)))

    من هنوز ندیدم😶‍🌫️🤦🏻‍♀️
    برادرم فصل یک رو بخاطر خود بازیگر اصلی میگفت خوبه ولی بنظر من داستانش هم قشنگ بود **
    ولی وقتی دیدم میدونم پیویِ کی برم😁
  • Violet J Aron 🌸
  • خب خداروشکر :)) اره منم به خاطر امتحانات اعصابم خط خطیه😂😂

     

    اره دقیقا. ولی مسئله این جاست که الان حدود دو ماهی هست سریالش از ذهنم بیرون نمیره و فکر کنم حالا حالاها وضعم همینه😂

     

    آب دستته بذار زمین و نگاهش کن!! البته برای درک بهترش باید فیلم‌های ثور و انتقام جویان رو دیده باشی. نمیدونم دیدی یا نه. ولی لوکی توی این فیلم‌ها حضور داره.

    تام هیدلستون که یه بازیگر درجه یک و بی‌نظیره🔥🔥🔥 

    ولی این سریال همه چیزش خوب بود واقعا. از داستان گرفته تا شخصیت‌پردازی و هنرپیشه‌ها و موسیقی و مفاهیمش. 

    و فصل دوم هم از نیمه‌ی دومش به شدت اوج میگیره و یه پلات توئیست خیلی خفن داره. و پایانش...😭😭😭😭

    در پی وی من همیشه به روی شما باز است :))

    پاسخ:
    🤝🏻

    😂😂🥲

    چشم ^^ اوه من طرفدار مارول حساب میشم (فقط بخاطر اینکه اون پستش که با آهنگ ایرانیِ جمال همگی میرقصن رو لایک کردم، میگم)
    اما هرچی مارول اصلی و گاهاً فرعی بیرون داده رو دیدم. (یادم رفت اینو جزء تجربه‌هام در رویارویی با ضدقهرمان و قهرمان بگم😌)

    خیلی خوبه 🥲

    با تعاریفی که کردی واقعاً باید زودتر نگاهش کنم🥲

    :)))
  • Violet J Aron 🌸
  • پس فیلم‌های ثور و انتقام جویان رو ندیدی؟ چون اکه اون‌ها رو نبینی سریال رو درست درک نمیکنی. و عمق شخصیت پردازی لوکی رو :(((

     

    من بعد از خوندن خط بعدی حرف‌هات:

    ایوللللل پس دیدیییییییی. آفرین :)))

    من که فقط سه چهارتا بیشتر ندیدم و هنوز خیلییی راه دارم‌. انشااله بعد امتحانات میرم سراغشون :))

     

    حتما ببین! زود زود!

     

    راستی توی تلگرام پی ویت رو منفجر کردم عملا... یه چیز خفن فرستادم برات که آدم رو دیوونه میکنه ×___×

    پاسخ:
    من از ثور و حتی انتقام جویان یک طرفدار لوکی بودم (با اینکه شخصیت بدی بود کاملاً)

    میشه همرو پشت هم دید، تندتند. من یکبار خودم یکبار با برادرم دیدم. ^^

    چشم🥲 میدونم توی دوران امتحانات سریال می‌چسبه اما توی طول ترم خیلی فعالیت نداشتم و یکی دوهفته‌ست دارم درس میخونم:)

    همیشه بابتش خوشحال میشم😍
  • Violet J Aron 🌸
  • اره ولی بیچاره تو سریال خیلی مظلومه :(( 

    همش تقصیر باباش بود که عقده‌ای شد. وگرنه اصلا بد ذات نبوده. (بعد دیدن فصل دوم به این نتیجه می‌رسی)

     

     

    منم همینطور... الان دیگه شب‌ها هم نمیرم سراغ کامپیوتر و به جاش درس میخونم. تا آخرهای دی امتحان دارم. بعدش دیگه آزادی! :))

    فایتینگ! 

    پاسخ:
    دقیقاً بابائه واقعاً مقصره.

    احسنت دخترم ^-^
    من آخرین امتحانم ۱۰ بهمنه خیلی طول نمی‌کشه الحمدالله. ترم پیش تا اواخر تیر امتحان داشتم :"
    فایتینگ🤝🏻
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی