رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

این من هستم

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۹ ب.ظ

دعوت دوستم sepid رو در این چالش زیبا قبول کردم و همینجا ازش ممنونم :)

 

۱) اسم من فاطمه نه، بلکه، پرنده‌ست.

۲) من، آرام، ساکت و سربه‌زیر، مهربان و لجباز هستم.

۳) عاشق سرورم حسین(ع) و برترینِ ملکه‌ها و فرشتگان، بانو فاطمه‌ی زهرا(س) هستم.

۴) و هنوز درگیر شناختن خودم و مهمتر از آن، شناختن بهترین انسانی که میتوانم باشم، هستم.

 

دعوت میکنم از دوستان خوبم: وایولت و فاطمه و حدیث و معصومه

اطلاعات بیشتر و شروع چالش: اینجا

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۹)

خیلی هم مهربونی :)

دارم فک میکنم در حد ۴ مورد هم نمیتونم خودم رو معرفی کنم!

پاسخ:
خیلی ممنون ، لطف داری :)
برای من که خیلی سخت بود
توی توضیح خودم و احساساتم اصلاً خوب نیستم
تو که خیلی خوب احوالاتت رو توصیف می کنی
مثلاً توی همین پست آخرت، توصیفات ملموس و زیبا بود :))

ممنون که شرکت کردی مهربون🙃🙂

پاسخ:
ممنون که دعوتم کردی عزیزجان⚘ :)

سلااام

مچکرم از دعوتت...❤😍

پاسخ:
سلام
خوشحال میشم متنت رو ببینم💗 :))

چه "من" زیبایی هستی.. ❤ ❤

از دعوتت هم ممنونم.

پاسخ:
ممنون عزیزجانم
قطعاً تو زیبا خوندی 💗⚘
مرسی که شرکت کردی⚘ :)

سلام:)))

مرسی از دعوتت^__^

چقدر هم قشنگ درمورد خودت نوشتی:))

پاسخ:
سلام 🤗
خوشحال میشم متنت رو ببینم 💗
ممنون ⚘ :))

راستی باید معمولی بنویسیم یا ادبی و خاص؟ ملاک خوب بودنش کدومه؟

پاسخ:
هر طور که دوست داری :))
بازم راهنما و قوانین رو بخون ولی تا اونجایی که دیدم چیزی در مورد طرز نوشتن ننوشته بود
فقط تاکید روی کاملترین توضیح از خودت توی چهار جمله بود
درضمن تو هر جور بنویسی به دل می شینه 💗⚘ :))

خیلی ممنون عزیزم:)

پاسخ:
💗   :)

بسیار ممنونم از اینکه شرکت کردی

لطفا به دوستانت بگو چون این چالش جایزه همراهش هست حتما بیان و به من بگن در چالش شرکت کردن

اسماشون اینجا میاد https://hatef.blogsky.com/chnames

مجبور شدم براشون بلاگ اسکای بسازم که آدرسهای اونها رو هم بگذاریم .

چون بلاگفا بسته آدرس بیان رو

 بهشون حتما بگین و بگین به دوستاشون هم بگن که آدرس وبلاگ‌هاشون رو بفرستند تا در قرعه کشی هم باشن . ممنونم

پاسخ:
باشه حتماً
ممنون که اطلاع دادین :)
  • کلنگ همساده
  • باید بگم که مژده گانی بده شدید. نام وبلاگ شما به عنوان برنده نفر سوم در وبلاگ هاتف جان درج شده است. تبریک

    پاسخ:
    ممنون از اطلاعتون :)
    خودتون هم نفر دوم شدین اگه اشتباه نکنم، تبریک میگم :)
    خیلی خوشحال شدم، فکر می کردم توی قرعه کشی اصلاً شانسی ندارم =)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی