رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

اگر انسان نبودم

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱ ب.ظ

من اگر خوراکی بودم، آلوچه باغلار بودم.
من اگر آهنگ ایرانی بودم بر باد رفته از زند وکیلی بودم و اگر آهنگ خارجی بودم Faded از Alan Walker.
من اگر نوشیدنی بودم، کاپوچینو بودم.
من اگر ساز بودم، پیانو بودم.
اگر شعر بودم "ای نفس خرم باد صبا" بودم.
اگر غذا بودم، قورمه سبزی بودم.
من اگر کتاب بودم، کیمیاگر بودم.
اگر فیلم بودم، Tatinic بودم.
اگر شهر بودم، شیراز بودم.
من اگر زبان بودم، فارسی بودم.
و اگر گل بودم، رز سرخ بودم.

پی نوشت: با تشکر از رها جان
پی پی نوشت: سخت بود یکم تصمیم گیریش، مثلاً مونده بودم رز باشم یا نرگس؟ برباد رفته باشم یا آدینه؟

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۱۷)

چه چیزای قشنگی 😍❤️

پاسخ:
ممنون جانم🌹
چشمات قشنگ میبینه🥰

چه جالب و قشنگ

پاسخ:
بله، فکرکردن بهش هم جالبه :) مرسی :)
من که بی شکککککک برباد رفته م
  • لوک خوش شانس ۲
  • اگه ماشین بودی چی 

    پاسخ:
    ماشین خاصی دوست ندارم

    قشنگ بود 

    پاسخ:
    ممنونم :))

    آخی چه قشنگ باهم هماهنگ بودن.تناقضی حس نکردم👌

    پاسخ:
    ممنون از توجهت عزیزجانم :)
  • Sepideh Adliepour
  • رز سرخ((((:

    پاسخ:
    :))))
  • ** گُلشید **
  • الوچه😋😍

    نصف شبی دهنمون اب افتاد😅

     

    قشنگ و جالب بود:)

    پاسخ:
    آخ آخ، شرمنده جانم😬
    فردا اولین کاری که میکنیم باید بریم از اینا بخریم😅

    سپاس عزیز جان🥰
  • نهالِ کوچک🌱
  • چقدر جالب و قشنگ :)))

    و چقدر انتخاب "Faded" رو دوست داشتم!♥

    پاسخ:
    مرسی :))
    آهنگیِ که خیلی دوستش دارم :))

    چه قشنگ:))
    واقعا فکر کردن بهش جالبه..

    پاسخ:
    قشنگ خوندی :))
    بله، بله =)
  • دختر پاییزی
  • چقدر عالی نوشتی :)

    منم بودم بین گل رز و نرگس، رز رو انتخاب می کردم :) گر چه هر دوش رو خیلی دوست دارم

    پاسخ:
    سپاس عزیز🥰
    :))
  • Violet J Aron ❀
  • قورمه سبزی بشی خوردمت D:

    پاسخ:
    😄💛
    حیف غذا نمیتونه خودش، خودشو بخوره :(
  • سما نویس
  • خیلی باحال بود.

    من اگر شهر بودم،رشت بودم تا ابد.

    پاسخ:
    ممنون :)
    شهر قشنگیِ :)

    اصلا چشمام قشنگ شد با خوندن‌شون :))))

    پاسخ:
    مرسی رها جان :))
    و ممنون که بهم اجازه دادی بنویسمش😘
  • ... مـــیــم ...
  • دیگه از این آلوچه ها پیدا نکردم ):)

    پاسخ:
    چه حیف🙁 مغازه های ما هنوز دارن
    +میارم برات روزی که دیدیم همو💜
  • ... مـــیــم ...
  • ایشالا :)

    پاسخ:
    :)
  • فاطمه حسینی
  • فکر کنم من نتونم به این سوالا جواب بدم 

    به طرز عجیبی به هر چی که میبینم علاقه دارم :)))

    پاسخ:
    😄💛💛
    خیلی سخته ولی باید فکر کنی به چی بیشتر از همه علاقه داری، مثلاً فکر کنم حتماً گل بودی، نرگس بودی، از اونجایی که بهشون میگی: دخترام🥰
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی