رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

هفتمی

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ب.ظ

1) هر که باشیم، هر کجای دنیا که زندگی کنیم، همگی جایی در اعماقمان نوعی حس کمبود داریم. انگار چیزی اساسی را گم کرده ایم و می ترسیم نتوانیم آن را پس بگیریم. آن هایی هم که می دانند چه چیزی کم دارند، واقعاً انگشت شمارند. "عزیز"_"رمان ملت عشق"

 

2)_چرا نمی ذاری آدما چهره ی خوب تو رو هم ببینن؟

_چون وقتی آدما خوبی ببینن، انتظار خوبی دارن و من نمی خوام زندگیم رو بر اساس انتظارات آدمای دیگه بنا کنم. "الینا-دیمن"_"سریال  The Vampire Diaries"

 

3) ازت می خوام یه چیز مهم رو به یاد بسپاری: تو بردی، نه با روش بازیِ هارلن، بلکه با روش خودت. تو آدم خوبی هستی... "بنویت بلانک"_فیلم Knives.out"

 

4) _آن کفش های برق برقی و جوراب شلواری با طرح زنبور، لباس مورد علاقه ام بود.

_ با طرح زنبور؟

_آره، راه راه زرد و سیاه، مثل زنبور.

_چه جالب!

_آره، ولی کمی تند و زننده بود.

_آره خب. چشم را می زند.

_شاید چشم تو را بزند، اما ویل ترنر، باید بگویم همه ی دخترها برای خوشامد مردها لباس نمی پوشند.

_حرف مفت است.

_نه، نیست.

_زن ها هر کاری که انجام می دهند، مردها را توی فکرشان دارند. اصلاً هر کاری آدم ها می کنند، به روابط مرد و زن برمی گردد. ملکه ی سرخ را نخواندی؟

_نمی دانم از چی حرف می زنی. اما می توانم بهت اطمینان بدهم که این جا روی تخت ننشسته ام و آواز نمی خوانم چون دنبال این چیزها هستم، سه ساله که بودم، از ته دل دوست داشتم پاهایم راه راه باشند. "لو-ویل"_"رمان من پیش از تو"

 

5)کاش می دانستی که حاضرم به جای هر دقیقه که با من از قلبت سخن بگویی، یک سال از عمرم را بدهم. "شاملو"_"کتاب مثل خون در رگهای من"

 

کدوم قشنگ تر بود؟

  • ۹۹/۰۸/۰۹
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

فیلم

کتاب

نظرات (۶)

واییییی...این سری از همه بهتر بود ! 

همشونو دوست دارم....نمیشه 

ولی دومی D: 

پاسخ:
:)))
سریالشو دیدی؟
خیلی دیمن رو دوست دارم :))

4 و 5:))))
من پیش از تو خیلی خوبه:)))

پاسخ:
هر دو قشنگن :)
آره :) خیلی :))

۲ خیلی بی منطق بود /=

 

۴...

وای امان از چهار....

یعنی پسرا فکر می کنن دخترا یا زنا هر کاری کنن واسه جلب توجه اوناس..

بابا برین توکوچه (اصطلاح ، به معنای برین گم شین ) /= مرسی . اه /=

پاسخ:
منطقش رو اگه فیلم رو دیده باشی، می فهمی:)

در مورد ۴ هم من نیز با لو و تو موافقم :))

یک و پنج

پاسخ:
ملت عشق کتاب عالی ایِ که حتماً ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیشنهاد می کنم البته اگه نخوندین :)

5 (:

پاسخ:
زیباست :)

بله واقعا کتاب فوق العاده ای هستش. مخصوصا اون قسمت 40 قانون شمس..بازم ممنون :)

پاسخ:
بله واقعا فوق العادست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی