رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

پراکنده نوشت (۵)

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۰۰ ب.ظ

پیش نوشت: همان همیشگی D:

 

۱~ قرار است اگر شد و اگر توانستم یک کار جدید را انجام دهم، در واقع یک شغل، این را مینویسم برای اینکه بخودم بگویم حتی اگر نشد بعدتر بهترش میشود.

۲~ در برابر ایشون فقط میشه گفت: برنامه‌ریز کی بودی تو؟ *شکلک خنده* اثری که دیدید از برادر جانم بود =)

۳~ از سریال‌های نمایش‌خانگی که دیدم مطمئناً برای آقازاده جایگاه ویژه‌ای قائلم. مخصوصاً نسبت به دل‌ناپسندِ دل یا مانکن یا... اینکه ما بخاطر بازیگر فیلم ایرانی را می‌بینیم تا حدودی درسته و همینطور اینکه اگر بدونیم آخرش پشیمان میشویم باز هم ترجیحمان است، ببینیم. عاشقانه را خاطرِ خانم بیات دیدم و آقای سیدی، همانطور که گیسو را‌ می‌بینم که امید دارم روندی سر و ته‌دار داشته باشد... خوب، بد، جلف ما را گذاشت در اجبار، فیلمهایش را که می‌دیدیم توقع سریال نداشتیم اما شد و ایده‌ی باحالی هم درآمد و دارای سکانسهای قشنگ، از آن سریالها که تهش پشیمان نشدی که هیچ، لذت هم بردی. و می‌خواهم زنده بمانم که خوب بوده تا بحال و دوست داشتنی، هشت قسمتش را پشت سرهم دیدم و انقدر جذاب آمد در نگاهم که همان ابتدا دانستم خانواده هم می‌پسندند، اینگونه شد که یکبار هم از اول تا آخرین قسمتی که آمد با پدر دیدیم و برادر کوچکتر. البته این بنوعی توفیق اجباری بود چون هماهنگی تلویزیون با لپ‌تاپ و سینماخانواده وظیفه‌ای‌ست بدوش بنده. قسمت یازده عالی بود واقعاً، سکانس میز و تفنگ. سکانس حرفهای عماد و... انقدر جذابه که پیشنهاد میکنم حتی اگه فیلم رو هم ندیدین، این سکانس رو از دست ندید. در برنامه‌ی همرفیق این سکانس بعنوان سکانس رفاقت میتونه بی‌نظیر باشه.

۴~ یک شب که چشمم خورد به تلویزیون یک اقدام زیبا دیدم.

۵~ هر چه فکرش را میکنم می‌بینم نمیشود پادکستی که گوش میدهم را معرفی نکنم، اما بخودم می‌گویم هنوز وعده‌های نوشته‌هایی که داده‌ام را انجام ندادم. تأخیری شاید باشم اما فراموشکار نه. ان‌شاءالله در اولین فرصت.

۶~ اینو نشونم میده و میگه: آبجی توی ماینکرفت تو رو درست کردم.
میگم: قربونت برم آبجی ولی شبیه من نیست که :*)
یکبار دوستم گفت: چرا به داداشت میگی آبجی؟ گفتم: این آبجی یعنی ای داداش ماهی که من آبجیتم :))

  • Fatemeh Karimi

روزانه‌نویسی

نظرات (۱۲)

موفق باشی *-*

 

 

عجب برنامه ریزی حرفه ایی مو لادرزش نمیره 😂

 

 

آقازاده بعد از شهرزاد نسبت به بقیه نمایش خانگی ها بهتر بود. من خیلی درگیر فیلم نبودم ولی برای راضیه غصه خوردم. جوان ناکام . ومخصوصا به حامد فرین میگم خیلی آدم درستی بود.

میخواهم زنده بمانم رو هم یک قسمت دیدم و ولش  کردم فقطم به خاطر علی شادمان(همون عماد) :دی

 

واقعا منوچهر هادی جز بازیگر کار دیگه ای از دستش برای جلب مخاطب برنیومده :ا

 

 

ویژه ناشنوایان ^-^

 

 

آخ که پادکست میخوام هی....

 

منم به داداشم میگم آبجی جان 😂

بخاطر اینکه همین چیزی که شما گفتی . اونم بهم میگه آبجی منم همینطور البته داداشم میگم بهش

پاسخ:
مرسی، همچنین نرگس جانم :))

دقیقاً، حیفه واقعاً، عمرش رو داره میذاره پای درس😄

شهرزاد رو تا آخر ندیدم اما شنیدم پایان ناراضی کننده داشته... راستش فصل یکش رو خیلی دوست داشتم نسبت به بقیه‌ی فصلها، واقعاً توی زمانی که پخش میشد خیلی شوق داشتم برای دیدن قسمت جدیدش و دیالوگهای محشرش هم که :)... البته علی شادمان کاوه‌ست😅 بعد یه مدت عادت میکنی به بازیش، در کل پارتنرهای خوبی داره، اگه دوست داشتی ادامه بده :)
حقیقتاً...

:))

ان‌شاءالله زودتر سرت خلوت بشه با فراغ بال گوش کنی :)

توام **
آره منم بعضی وقتا اسمش رو میگم، بعضی وقتا میگم آبجی، بعضی وقتها هم که به کمکش نیاز وافر داشته باشم میگم داداشی D:

حداقل داداش شما برنامه ریزی داره 😄 این خودش خیلی خوبه... یادمه یک زمانی آبجیم رو می‌دیدم داره برای کنکور برنامه ریزی میکنه منم جوگیر میشدم برنامه ریزی میکردم در حالیکه کلا دو ساعت زمان لازم بود برای کل درسا! یادمه نوشته بودم «راهنمایی» منتظر باش... می‌آیم! چقدر خوب تقلید می‌کردم 😂😂

ماینکرفت :))) من با این سن هم بازیش میکنم 😂 از من 10-20 سال بزرگترا هم بازی میکنن. در کل چیز باحالیه و خلاقیت آدمو بیشتر میکنه به نظرم. چیا ساخته؟ 😁

خدا داداشتون رو حفظ کنه :)

پاسخ:
بله خیلی خوبه، معمولاً هم عمل میکنه بهش، البته باید هم اجراش کنه، همش گوشیه دیگه =)
چه جالب... من انقدر برنامه‌ریزی‌های غیر اجرایی داشتم که کلاً بیخیالش شدم تا زمان کنکور که اونم مجبور بودم :"
باید املاش رو درست کنم😅 من ندیدم اسم بازی رو فقط از زبونش شنیدم. واقعاً، من چقدر گیر میدم بهش اینا چین همش مربعی! برو چهار تا بازی خوب پیدا کن، گرافیک بالا، میخنده میگه تو نمیدونی که =) البته حق داره منم یکبار بازی کردم خوشم اومد :) آره موافقم برای خلاقیت خیلی خوبه. من که خیلی حوصله ندارم ببینم یا گوش بدم ببینم چی میگه در مورد گیم‌هاش، ولی می‌بینم یکدفعه میشینه دو ساعت اسمای عجیب و غریب تحویلم میده :")
ممنونم، زنده باشید.

همگنااااه !!!!!!

عه عه عه...

سریال به اون جذابی...

 

غورباقه... اونم تهش یهویی جمعش کردن ولی ایده جذابی داشت...

 

آقازاده ام تا یه جایی خوب بودا.. ولی خوشم نیمد.

 

شغل ؟؟؟ جدی ؟؟؟ منم دلم خواست... 

پاسخ:
ندیدمش زری جان.
اونو دانلود کردم، می‌بینم بزودی :)

بنظرم شروع و پایان و روند داستانی جذابی داشت :)

بله، اگه خدا بخواد :)
الهی که هر چی به صلاحته جانم :))

وایی ۲ و ۶ 😂😂😂😂😂😂😂

تبریک میگم...

پاسخ:
😁😁😁
برای شغل؟ هنوز زوده ولی مرسی. تا یه جاهایی جلو رفتم اما بقیش با خداست که بشه یا نشه :)
  • جوینده آرامش
  • :))

    پاسخ:
    :))

    اره فصل یک خیلی خوب بود کلا بلد نیستن از فصل دو به بعد خوب بسازن 

     

    اِ😅 بهرحال مویی سفید کردم توی دیدن سریال و فیلمای شادمان ولی دیگه خوشم نمیاد به یه دلایلی ازش بیشتر قسمت اول به خاطر پدرام شریفی دیدم 😀

     

    خدا از دهنت بشنوه

     

     

     

    وقتی یکاری میخوام برام انجام بده داداشی صداش میزنم 

    خدا براهم حفظتون کنه😉❤️

    پاسخ:
    آره انگاری :"

    پدرام شریفی واقعاً خوبه :)

    ان‌شاءالله.

    خواهران خوبی هستیم😌
    مرسی جانم، همچنین تو و برادر و خانوادت رو در کنار همدیگه🥰

    واای خدا که چقدر خندیدم برای برنامه ریزی داداشت😂😂

     

    منم آقازاده رو دوست داشتم...

    الان دارم از بین نمایش خانگیا ملکه گدایانو میبینم. ولی یه حسی بهم میگه اینو هم مثل ممنوعه و هیولا نصفه ولش میکنم😅

    پاسخ:
    من اینو تا پیرمردیش نگه میدارم، مثل یه مدرک. یه فیلم از بچگیش هم دارم میخوام به نوه‌ها و بچه‌ها و زنش نشون بدم... داره قرآن میخونه، دو تا آیه اول سوره که بهش یاد دادیم رو میگه، بقیه رو هم بلده‌ها اما حوصله نداره بگه انگاری، بعد من صدام میاد که دارم آروم! تقلب میرسونم بهش، اما هی پامیشه میگه: میخوام بیم بییون، هی من دستش رو میگیرم میگم: بیا ادامش رو بگو دارم فیلم میگیرم، اینم فقط همون جمله رو تکرار میکنه، آخرش هم فرار میکنه میره😄😄

    منم هیولا رو نصفه دیدم. ممنوعه رو بهتر که ول کردی😅

    کار خوبی میکنی نگه دار😁😂

     

    مثل پسرخالم که چهارم ابتداییه.

    رفته بودیم مشهد پارسال بعد از یه جا رد میشدیم نوشته بود خانه تاریخی توکلی. اینم یهو با صدای بلند گفت مامان خانه ی تاریخی توکَلی( tookali) 😂😂از اون موقع هر وقت میبینمش میگم چطوری توکَلی🤣میگه ای بابا ول نکنا، منم میگم روز عروسیت موقع تبریک گفتن میگم مبارکت باشه توکَلی😂😂

     

    اره همه ی اونایی که دیدنش همینو بهم میگن:))

    پاسخ:
    😁🙏🏻

    آخی :) منم بودم یادم نمیرفت😄

    واقعاً بد تموم شد....

    برنامه ریزی کلی خندیدم

    دوست ندارم فیلم ببینم. من هم گناه_ آقازاده_و... رو دیدم

    ولی دیگه دوست ندارم ببینم. به نظرم وابستگی (اعتیاد )میاره 

    چند روزه اشتراک فیلیمومم تموم شده، نمی خوام اشتراک بگیرم 

    پاسخ:
    😁💛
    آره، این که هست اما باید سعی کنیم کمترش کنیم بهار جان، این قطع کردنش جالب نیست چون تماشای فیلم و سریال اوقات فراغت قشنگی می‌سازه :)

    فقط قلبم برای شما 2:)

    پاسخ:
    💛🥰💛

    سلام 

    1. به به بسلامتی، مبارکه 😍

    2. خوشم اومد ار برنامه ریزیش 😂👌🏻

    3. آقازاده قشنگ بود، ملکه گدایان تا الان خوب بوده، دراکولا هم اصلا فازش مشخص نیست، فکر نکنم اونقدری جذاب باشه، فقط خیلی تجملاتیه 

    4. خیلی‌هم عالی =)

    5. انشالله که سرتون خلوت تر میشه :))

    6. مثه وقتایی که مامان‌ها مارو مامان صدا میزنن 😅

    پاسخ:
    سلام مبینا جان
    ۱. الان که زوده. بقول اون پسره توی اون فیلمه (نه پسره رو یادم میاد نه فیلمه😅) رفته بود خواستگاری بعد دوستش پرسید: خب چی شد؟ گفته بود: حله. دوستش گفت: چقدر خوب! واقعاً همش حل شد؟ پسره گفت: می‌دونی... ۵۰ درصد ما حله مونده ۵۰ درصد اونا😂
    ۲. 😁💛
    ۳. باید سعی کنم وقت کنم ببینم ملکه گدایان رو :)
    ۴. :))
    ۵. ان‌شاءالله. 😘
    ۶. منم مامان صدا میزنم، اینم در این معنی که: ای مامان ماهی که من دخترتم :)

    الهی :)))))))))

    پاسخ:
    💛😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی