رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

Another Love

سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ

 

 

دریافت

I wanna take you somewhere so you know I care
میخوام ببرمت یه جایی که بدونی بهت اهمیت میدم

But it’s so cold and I don’t know where
ولی هوا خیلی سرده و نمیدونم کجا ببرمت

I brought you daffodils in a pretty string
برات گلای نرگس آوردم با یه ربان قشنگ

But they won’t flower like they did last spring
ولی مثل بهار پارسال گل نمیدن

And I wanna kiss you, make you feel alright
و میخوام ببوسمت، تا حالت رو خوب کنم

I’m just so tired to share my nights
خسته‌تر از اونم که شبهامو با کسی بگذرونم

I wanna cry and I wanna love
میخوام گریه کنم و عشق بورزم

But all my tears have been used up
اما تموم اشکامو قبلا ریختم

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

Oh oh
اوه اوه


And if somebody hurts you, I wanna fight
و اگه کسی اذیتت کرد، میخوام ازش انتقام بگیرم

But my hands been broken, one too many times
ولی دستهام شکسته، یک تا چندین بار

So I’ll use my voice, I’ll be so f—ing rude
پس از صدام استفاده میکنم، خیلی بی‌ادب میشم

Words they always win, but I know I’ll lose
کلمات همیشه پیروزند، اما من میدونم که میبازم

And I’d sing a song, that’d be just ours
و یه آهنگ میخونم که فقط مال ما باشه

But I sang ’em all to another heart
ولی من همه‌شونو قبلا برای یه قلب دیگه خوندم

And I wanna cry I wanna learn to love
و میخوام گریه کنم، میخوام عشق ورزیدن رو یاد بگیرم

But all my tears have been used up
اما تموم اشکامو قبلا ریختم

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

Oh oh
اوه اوه

Oh, need a love, now, my heart is thinking of
اوه به یه عشق نیاز دارم، همین الان، قلبم داره بهش فکر میکنه

I wanna sing a song, that’d be just ours
و آهنگی میخونم، که فقط مال ما باشه

But I sang ’em all to another heart
ولی من همه‌شونو قبلا برای یه قلب دیگه خوندم

And I wanna cry, I wanna fall in love
و میخوام گریه کنم، میخوام عاشق بشم

But all my tears have been used up
اما تموم اشکامو قبلا ریختم

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

On another love, another love
برای یه عشق دیگه، یه عشق دیگه

All my tears have been used up
همه‌ی اشکام ریخته شدن

Oh oh
اوه اوه

 

  • Fatemeh Karimi

آهنگ

نظرات (۴)

👌🌸

پاسخ:
ممنون از نظرتون🙏🏻

فاطمه من دقیقا داشتم همین اهنگ رو همین الان گوش میدادم :))

چه همزمانی خفنی:))

پاسخ:
*____* اجازه هست بگم وقتی کائنات باهات دوسته =)

من خیلی این اهنگ رو دوست دارم و راستش از صفحه ات پلی نکردم، گوشیمو باز کردم تا واضح تر بشنومش ممنون :)

پاسخ:
قربان شما😊

وای من عاشقشم 🥰

پاسخ:
😍💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی