رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

نورهای چشم من

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹ ق.ظ

در پوست خودم نمی‌گنجم که شهادت حضرت فاطمه (س) به دنبال این مطلبم آمدم که دیدم هم ایشون و هم ایشون مطلب گذاشتند، بقیه‌ی مطلب‌ها رو هم تا غروب می‌خونم، داشت یادم میرفت چقدر بیان حفره‌های خالی درونم را پر کرد :')

به دنبال زندگانی‌ام حتی اگر دارم زندگانی‌ام را خلاصه می‌گذرانم و برای خودم کمترین وقت را هم ندارم که مثل فاطمه‌ی گذشته که دوستش داشتم، باشم، برای این فاطمه بیشتر احترام قائلم ولی نمیدانم دوستش دارم یا نه! عشق و علاقه به معلمی مرا وا می‌دارد به شعر گفتن به زبان دلبندانم:

عشق و علاقه به معلمی دیگر شده ثانیه به ثانیه‌ی این زندگی و من هم در جریان ثانیه‌ها :)

پی‌نوشت: چرا نورهای چشم من؟

 

پی پی‌نوشت: شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت باد 🖤 در مورد شهادت بانوی عشق

  • Fatemeh Karimi

از نویسنده چه خبر؟

نظرات (۶)

  • دختر ارغوانی
  • الهیی خوشحالم که ازش لذت میبری :)

    پاسخ:
    قربونت ارغوانیِ من💜
  • یاس ارغوانی🌱
  • چقدر خوبه فاطمه که اینقدر خوشحالی :*)

    موفق و خوشحال و عاقبت بخیر باشی الهی.

     

    تسلیت 🖤

    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازت یاسی جانم :))
    همچنین💛
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    بهترین شغل همانی هست که در حین اینکه انجامش می دهیم در همان حال به معنای وافعی کلمه هم زندگی می کنیم و خوشحالمون می کند چون به هرحال تایم زیادی را از ما می گیرد و این بهترین شانس زندگی یک آدم می تواند باشد.

    (((-:

    پاسخ:
    سلام سارا بانو
    خوشحال و مفتخرم از خواننده بودن شما و ممنونم از پیام‌های زیباتون :*)
  • Amir chaqamirza
  • سلام. سلام.سلام:).

    چه معلمی خوبی هستین،کلاس ادبیات بود این

     

    پاسخ:
    سلام و درود :)
    لطف دارین. واقعاً لطف دارین :)
  • Sepideh Adliepour
  • من اینجا بس دلم تنگ است

    و هر سازی که میبینم بد آهنگ است:"

    ..

    اصلا خوشا به حال اون کلاسی که معلمش تو باشی(:

     

    پاسخ:
    آرزوی من فقط دیدار توست 💜
    نظر لطفته جانم :)
  • ... مـــیــم ...
  • وای :)))

    چند وقت بود سر نزده بودم اینجا وگرنه زودتر ذوق میکردمم

    پاسخ:
    قربونت برم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی