رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

بازی Gris

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ب.ظ

پیش پیش‌نوشت: فعال شدم چون باید از روزهای تعطیلی استفاده کرد، از شنبه باز سرم شلوغ میشه و شلوغ‌تر از همیشه :") لطفاً برای من و برای همه دعا کنید خوانندگان عزیز :)

 

پیش‌نوشت: این مطلب رو خیلی خیلی وقت پیش نوشتم.

 

حالا که بازی تمام شده و یک حسرتم هم (اینکه بخش آخر را بدون هندزفری بازی کردم ولی خدا رو شکر توانستم دوباره فقط بخش آخر را اینبار با هندزفری تمام کنم) دقیقاً حالا میخواهم تا توانم برای معرفی‌ای خوب که داستان را لو ندهد، سعی کنم.
هر انسانی شروع میشود که وظیفه‌ای را انجام دهد، خواه کوچک، خواه بزرگ، همه‌چیز در ابتدا برای او خوب است، حداقلش اینکه چیزی از رنج نمیداند، غم برایش گریه‌هایی‌ست که فهمیده او را به خواسته‌اش میرساند، اما بزرگتر که میشود تنهایی را میچشد، بنظرم اولین حس است، بعد یکی یکی حسهای دل‌ناچسب دیگر اضافه میشوند، شرایط برای گریس همین است، او خوشدل است و همه چیز برایش روبه‌راه است اما یکدفعه نه بزرگی بلکه سیاهی او را فرا میگیرد و مجبورش میکند به رنج کشیدن و جنگیدن.
پس چرا بزرگ شدن را وارد بحث کردم؟ گریس بعد از شکستهایش، قوی‌تر میشود، بهتر قدر میداند، کاوش میکند، می‌شناسد و بدست می‌آورد و دوباره از دست میدهد که دوباره بدست بیاورد.
گریس نماینده‌ی تلاش است. او موانع بد و بدتر را یکی پس از دیگری شکست میدهد و تا لحظه‌ی آخر دست از تلاش نمیکشد.
من دوست دارم که هادی، ناجی و مأمن او را مادر بنامم. مادر نقش پر رنگی در بازی دارد و بعد از گریس تنها شخصیت مهم بازیست که همه چیز دنیای گریس در دستان مهر اوست، البته همه چیز بجز تاریکی.
شخصیتهای بازی گریس برای حرف زدن خلق نشدند، آنها برای تأثیرگذاری بهترین نقش را دارند، هر کدام قدر خودشان. ستاره‌ها، لاکپشت صورتی، پروانه‌های قرمز و طلاییِ نورانی، مکعب درختیِ سیب دوست(بامزه‌ترین شخصیت)، سیاه گرد چشمی‌های خجالتی، ماهی‌ها، درختها، گلها، پرنده‌ها، کرم‌های شبتاب، رنگها، ساختمان‌ها، نورها، پله‌ها، آبها، یخ‌ها، هر عنصری در بازی گریس سرشار از زندگیست. نه تنها بخاطر داستان بازی و طراحی و گرافیک فوق العاده بلکه بخاطر بودن در مسیر رشد گریس و تأثیری درخشان.
با وجود اینهمه تعریف تا زمانیکه وارد بازی نشدید و صدای آن را نشنیدید و تصاویر آن را ندیده‌اید، تمام حرفهایم پوچ بوده، چون موسیقی و جلوه‌های هنری این بازی بی‌نظیر است و این را فقط من نمی‌گویم، اطلاعات بازی(جایزه‌ها) هم میگویند. در آخر اگر علاقه‌مند به بازی هستید که تردید معنایی ندارد اما اگر بازی کردن را دوست ندارید به امتحان کردنش می‌ارزد. دانلود بازی در: این سایت (مراحل نصب بازی و نصب دیتا نیز توضیح داده‌شده). احساس کردم الان باید بگوییم: کات: دی.

  • Fatemeh Karimi

بازی

نظرات (۲)

  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    احساس کردم باید بازی جالبی باشد البته تا تو محیطش نری توجه نمی شی ولی سال ها است که بازی نمی کنم و گارد عجیبی نسبت به بازی کردن دارم اما یجای هنوز تو دلم بازی کردن را دوست دارم (((-:

    پاسخ:
    سلام سارا بانو
    دقبقاً همین که توی محیط بازی قرار می‌گیری متوجه میشی باب میلته یا نه. برای این معرفی چندتا عکس هم آماده کرده بودم اما یادم رفت بذارم و اتفاقاً بهتر که یادم رفت چون غافگیری بهتره :) امیدوارم احساست قوی‌تر از اون گارد باشه :")
  • ... مـــیــم ...
  • اصلا همون عکس گریس با موهای آبی باعث میشه تو نگاه اول ازش خوشم بیاد :))

    بریم تا نصب کنیم.. :)

    پاسخ:
    دقیقاً =)
    💛
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی