رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

پراکنده‌نوشت (۸)

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

پیش‌نوشت: ادامۀ مطلب

 

۱~ چندوقت قبل که عید بود یه شعر خوندم که یک دل نه صد دل دوستدارش شدم و چندوقت بعدش که فال میگرفتم همین شعر برام اومد و چه تفسیری، چرا انقدر باخبره حافظِ جان؟ [در این باب احوال شما را سنجاق میکنم به پادکست جعبه، قسمتی در مورد فال حافظ بنام یا خواجه‌ی شیراز، بس سرگرمیِ شنیدنی‌ست]

 

۲~ و چه کسی بهتر از فاطمه میتواند بخودش اطمینان بدهد که ۲۰۲۴ و برای جشنواره آنجاست :))

 

۳~ بازی‌ای بنام The Higher Lower Game هست که در آن درمورد جستجوی گوگل نظر میدهیم، اینکه این موضوع از موضوع قبلی بیشتر جستجو شده یا کمتر. جالب است. این بازی را هم مثل Akinator داداش کوچیکه معرفی کرد. کسی که گیم را حتی و حتی به پیتزا هم نمی‌فروشد.

 

۴~ بچه‌ها دارند در کوچه بازی میکنند حتی باوجود اینکه سی دقیقه مانده به نه شب. چندبار خوشحال و شاد و خندانم را خواندند و من دیدم که در تعجبم، چرا که فکر میکردم بجای این شعرها، باهم گروهی مثل انتقام‌جویان تشکیل میدهند یا اینکه فوتبال بازی میکنند یا درمورد جدیدترین بازیهای اندروید، پی‌سی و پی‌اس حرف میزنند، گمانم اشتباه درآمد، همین و هرچه که فرامتن است.

 

۵~ خطر اسپویل سریال عشق سیاه: نفرین آمون بر تو کارگردان/نویسنده/تهیه‌کننده‌ای که نتوانستی عشق این دو را به هم ببینی، حتماً باید آخرش را سیاه میکردی، ابر تخیلم بر باد رفت در مورد اینکه سریالهای ترکی فقط پایان خوش دارند، درواقع خودم تنهایی به این نتیجه‌ی جاهلانه رسیدیم، با خودم گفتم، به فحش‌اش نمی‌ارزد، اینهمه سریال طولانی بسازند و آخرش با خوشبختی شخصیتهای اصلی به پایان نرسد، فقط من میتوانست به من بگوید: گاهی مرگ بهترین راه برای عشقِ. نفرین آمون بر من نیز هم. از بین رفتن خطر: هر فیلم، سریال، بازی‌ای که می‌بینم و انجام میدهم، اگر ارزشمند باشد، باید مدتی از آن بگذرد تا دوباره آنرا ببینم برعکس آهنگ که تا ساعتها چسبش میشوم، و مدتها، و روزها گاهی. خطر مجدد اسپویل D: برای عشق سیاه هم چون با تصور به هم رسیدنشان نگاه کردم، آسوده‌خاطر بودم و الان عذاب وجدان دارم که دقیق و همراه با دلشوره ندیدم، بنابراین دوباره می‌بینم، آخرش را که فراموش نمیکنم اما برای فراموش کردن جزئیات و کلیات بی‌اهمیت باید دست‌کم هفت‌هشت ماه صبر کنم. از این به بعد هم هر سریال ترکی‌ای که ببینم فراموش نمیکنم میشود آخرش خوش نباشد. و همراه دلشوره می‌بینم تا عذاب وجدان نگیرم!

 

۶~ ساعت سه صبح، درحالیکه خسته‌ام و قهوه‌نخورده و درحال انجام وظیفه، هیچ چیزی نمیتوانست حالم را جا بیاورد و لبخند عمیقی به دلم ببخشد بجز یک ویدیو آموزشی به لهجه‌ی شیرین شیرازی =)

 

۷~ من عمیقاً هیچ لحظه‌ای را به این لحظه و این دوستان ترجیح نمیدهم :) به دوستم گفتم: حتی نود سالگی هم برای دیدن Friends دیر نیست.

 

۸~ حس خوب اینکه معلم بهداشت دبیرستانت برات واکسن بزنه :)

  • Fatemeh Karimi

روزانه‌نویسی

نظرات (۱۰)

1. عجیب متوجه همه چیز هست!

2. 🤩

3. داداشتونو قرض بدید ببرمش پیش طاها =)

4. ااااا یادش بخیر :)))

5. ندیدممم

6. رخ‌دادن هرچه بیشتر این لحاظات رو آرزو میکنم براتون =)

7. :)) 

8. ای جان بسلامتی 😍 

پاسخ:
از سه بشدت استقبال میکنم یه دیدار چهار نفره جور کنیم *-*
گم‌شد در همون کودکی و ماهم تلاشی نکردیم شده در لحظه برای خودمون بخونیمش :)
ممنونم از مهربانی حضورت مبینا جان💛

سلام

بنده نظری ندارم و فقط خواستم تا بدین وسیله عرض ارادتی کرده باشم :)))

پاسخ:
سلام :)
قربون شما عزیز دل💙

من که نفهمیدم 2024 چه خبره /:

پاسخ:
میشد هر عددی باشه زری جان ولی گفتم شاید اون سال سرم خلوت‌تر باشه بنابر اینکه لیسانسم رو گرفتم و استراحتی بکنم، یه بلندپروازیِ اگه از پسش بربیام :)
  • یاس ارغوانی
  • شعر را برای ماهم بنویس فاطمه جان :*)

     

    خوشبحال بچه ها واقعا خوشبحالشون :)

     

    من نخوندم اسپویل رو که یوقت گذرم به این بیوفته برام لو رفته باشه داستان:/

     

    لهجه شیرازی خیلیییی قشنگه :****)

     

     

    پاسخ:
    یاس جانم (اینجور صدا زدن رو ازم نگیر! :) بمونه بین خودم و حضرت حافظ بهتره...💛
    گل گفتی :")
    مقاوتِ شیرین =)
    خیلی زیاد...
  • یاس ارغوانی
  • هرجور دوست داری صدا بزنم اتفاقا خیلی به دلم نشست😍🤗

    درسته یک چیزایی باید بین خود ادم و حافظ بمونه 😊😉

    پاسخ:
    از وقتی اسمت رو عوض کردی اینجوری صدات نکرده بودم، توی دلم مونده بود انگار :)
    💛🙏🏻

    در ستایش مورد دوم: و اصلا مگه جز اینه که آدمی با امید و رویا زنده ست؟ :)))

    پاسخ:
    و چه حس خوبی بهم داد جملت💛 :)

    چقدر خوبن این بچه ها 

     

    مورد شش حس خوبی داشت 

     

    باهات موافقم و به نظرم هیچی سریال فرندز نمی شه، چقدر خوبههه

    پاسخ:
    دیدن و شنیدن بازی‌هاشون شیرینِ :)

    مرسی عزیز جانم💛

    بهترینِ :)

    حساب اینکه چندبار از اول تا آخر فرندز دیدم از دستم در رفته.

    پاسخ:
    💛🫂

    من برم فرندز رو دانلود کنم :))

    پاسخ:
    موفق باشی با خنده جانم :)
  • ... مـــیــم ...
  • وای چه خوبه که بچه های محلتون میان و با هم بازی میکنن. من و دوستام اخرین نسل از این بچه ها بودیم، از ما به بعد دیگه هیچ خونواده ای بچش رو بین بقیه بچه ها نفرستاد :")

    امروز یه بچه پشت پنجره رو به روی خونمون انقدر حوصلش سررفته بود که مردم رو صدا میزد و الکی سرکارشون میذاشت.

    پاسخ:
    آخی... بچۀ نازنین :'
    فقط بدیش اینه که کروناست و بعضی از بچه‌ها رعایت نمیکنن و حتی اگه ماسک هم بزنن دو دقیقه بعد درش میارن :"
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی