رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

خورشید باغ

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵ ب.ظ

در این شلوغی فکر و وظایف روی شانه‌ام دیدار تو آرامش بسیار بود. کسی که هم من است و هم نیست، از آنجایی که هیچ دو انسانی کاملاً شبیه به هم نیستند. کسی که هر دفعه مرا خوشحال و خوشدل کرد، برخلاف من که خوب میدانم چقدر او را غمگین کردم. کسی که مرا بخودم آورد، کنارم بود وقتی خودم هم کنار خودم نبودم و بقول خودش تمام تلاشم را نمیکردم. آدم باید دوستانی داشته باشد که همیشه و همه‌جا به آنها فخر بفروشد که یکی مثل خودشان را ندارند، خدا رو شکر من آنها را دارم. خدا رو شکر که تو را دارم. مطمئنم خورشید قدر دل من گرم نبود وقتی امروز برای اولین بار دیدمت. راستی باغلاری را بگو که نیاوردم، دفعه‌ی بعد بهانه از من قبول نکن.

 

پی‌نوشت: عیدتون مبارک :) آنهم چنین عیدی که برای مولاست، چه از این بهتر :)

  • Fatemeh Karimi

خاطره

نظرات (۹)

اقااا

خیلی نامردیه شما هی دارین وبلاگر میبینین ما هیچ ما نگاه !!

عه عه عه...

 

 

 

پاسخ:
عزیز جانم😅
دو تا بوده تا الان فقط‌ها :")
ان‌شاءالله توام می‌بینیشون، منم میام برای دیدارت😍💛

چه عکس قشنگی 

و چه نوشته‌ی قشنگ تری :))))

عیدتون هم مبارک 😍 

پاسخ:
نگاهت قشنگه مبینا جان :)
عید توام مبارک💛
  • یاس ارغوانی
  • چه عکس قشنگی چه دیدار قشنگی توی چه روز قشنگی :)

     

    عیدتون مبارک 😀🌸

    پاسخ:
    مرسی بانوی قشنگ :)
    همچنین💛

    همیشه به دورهمی و دلخوشی

    :-*

    پاسخ:
    مرسی بانو جان :)
    دلخوش باشی همیشه💛

    عکس خیلی قشنگه :))))

    پاسخ:
    قشنگ می‌بینی🌸 :)

    وایی شما هم کسی از بلاگرا رو دیدین؟*-*

    پاسخ:
    بله موچی جان :)
    نبودی چند وقته، خیلی خوشحال شدم پیامت رو دیدم :)
  • آیســــ ـــان
  • چه عکس به شدت زیبایی:_)

    پاسخ:
    واقعاً انقدر تعریفی نیست، لطف دارین :) مرسی آیسان جان💛

    من حسودیم شده کامنت پر محتوا نمیذارم😂💔

    پاسخ:
    عزیز دلم😅
    قربونت برم💜

    زیبا بود 

    پاسخ:
    نگاهت زیباست بانو💛
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی