رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

پانزدهمی

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ب.ظ

1) اینطوری پیروز میشیم، نه با کشتن چیزی که ازش متنفریم، بلکه با نجات چیزی که دوستش داریم. "رز"_"فیلم Star Wars"

2) پشت سر هر مرد موفقی چشمای یه زنه که بقیه رو میپاد. "بروس"_"فیلم Bruce Almighty"

3) ای کاش با چشم هایتان می دیدید، او در لحظاتی به شما اندیشیده که آدمهای معمولی مثل من به هیچ چیز، حتی به زندگی هم نمی اندیشند. آن وقت متوجه میشدید که احمد تا چه پایه شما را دوست میدارد، خیلی بیشتر از آن حدی که تصور کرده اید و یا میکنید. "فریدون"_"کتاب مثل خون در رگهای من"

4) اگر کسی را واقعاً دوست داشته باشیم، خوشبختی او را آرزو میکنیم. "؟"_"رمان ملت عشق"

5) _تمام زیبایی هایی که ما را در میان گرفته ناچار باید روزی از میان برود.
_این درست است. و چه غم انگیز است که هیچ چیزی دوام ندارد. "آلبرتو-سوفی"_"رمان دنیای سوفی"

  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • Fatemeh Karimi

رمان

فیلم

کتاب

نظرات (۸)

5 :)🌹

پاسخ:
جمله ی تلخ ولی زیباییِ :)
  • آرتـــمیس -
  • 3 یا 5 :) 

    خون در رگهای من رو چند وقت خوندم و واقعا فوق العاده بود :"

    پاسخ:
    میدونستم 😁
    چه خوب... آره، خیلی قشنگه =)

    خیلی دوست دارم مثل خون در رگهای من رو بخونم.‌‌..

    پاسخ:
    حتماً وقت کردی بخون، مهشره :)

    فقط 5(":

    پاسخ:
    :)

    زیبا بود سپاس

    پاسخ:
    قربانت🥰
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • ۲ و ۴

     

    و جواب ۴ ، گاهی شاید نه :)

    پاسخ:
    ۲ یه فیلم قدیمیه، داستان جالبی داره :)

    به نظرم احتمالش انقدر کمه که نزدیک صفره...
  • فاطمه حسینی
  • :) چقد من از این مدل پستا خوشم میاد

    پاسخ:
    خوشحال شدم از نظرت :)
  • غزاله سروانی
  • خواهان جمله‌ی سوم شدم.

    پاسخ:
    منم خیلی دوستش دارم :*)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی