رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

یک همینطوری

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ب.ظ

از نظر من، دیوانه (از نوع غیرِ از مثبتش البته) آن کسی نیست که خیلی بخندد بلکه کسی است که به دردهایش بخندد ((:

 

نگاه کنید

باحالِ، نه؟ :)

 

نام بازی: Tiles Hop

  • Fatemeh Karimi

بازی

نظرات (۶)

  • آرتـــمیس ツ
  • منم کل بازی های مشابه این برنامه رو دارم ...همشون فوق العدن ^_^ و آهنگاشونم که نگم *-* فقط یکم تبلیغ داره که اونم بخاطر چیزای دیگش میبخشیم :)

    کیفیت خوبیه (: 

    پاسخ:
    تبلیغ رو که نگو🤦🏻‍♀️
    آهنگهای خود بازی که عالین ولی این از آهنگهای خودم بود، یه تبلیغ دیدم تا وارد بازی کردمش، آهنگ های دیگه حتی رپ رو هم امتحان کرده بودم ولی این طور دیگه ای لبخند آور بود مخصوصاً وقتی میره روی دور تند :))
    ممنون :)
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • منو صدا زدی؟:)

     

    +کل بازیای توی گوشیم ، از همین مدلاعه ، بدون پایان و بی معنی و شاید بشه گفت تمرکزی ، ولی عجیبه ک تکراریم نمیشن برام..

    کیفیت خوبه ، نت ما ضعیفه 🚶🏼‍♀️😭

    پاسخ:
    فکر نکنم ها، تو فقط به روزمرگی هات می خندی (حالا بعضی وقتها هم تلخ)، مثل من دنبال دلیل نیستی برای خندیدن به دردهات (:

    +بی هدف، بی پایان، تمرکزی، موسیقی...برای جذابیت بسی کافیه برای همینه که تکراری نمیشه شاید
    نت منم ضعیفه 🤦🏻‍♀️😞
  • Violet J Aron ❀
  • بازیش در عین آرامش بخش بودن، سخت به نظر میرسه:))

    ولی دوست دارم امتحانش کنم^^

     

    پ.ن: چه بارون خوبیه!!!

    پاسخ:
    امتحان کن، حتماً خوشت میاد :))

    پ.ن: خوشبحالت، اینجا که هیچ، گاهی شبا که ما می خوابیم
    بارون میاد و میره
    ما خواب خوش می بینیم
    اون دنبال فراره
    😁
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • ن فقط عادت ندارم ک همه چیز رو بنویسم...

    اینایی که تو وب میذارم ۱ درصد از کل زندگی هر روزمه در واقع:)

     

    +اهوم درسته...

    :(

    پاسخ:
    عزیزجانم... هر کس برای خودش فکر میکنه که تمام بدبختیِ دنیا حمله کرده به قلعه ی استقامتس
    دل به دل خدا بده و توکّل کن جانم :))

    + (:
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • چشم:)

    پاسخ:
    بی بلا 💛

    عالیییییی :))))

    عاشق این مدل بازیهام

    پاسخ:
    منم خیلی دوستشون دارم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی