رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

هدیه‌ی چالش

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

در چالش این من هستم برنده ی قرعه کشی شدم و این در حالی است که فکر نمی کردم در قرعه کشی شانسی داشته باشم، یک چیزی هم بماند بین خودمان، مادرم هر وقت اسم من را برای قرعه کشی می نوشت نفر آخر یا یکی مانده به آخر در می آمد، آن هم فقط به این خاطر بود که هر قرعه کشی پایانی دارد و بالاخره باید اسم من هم برنده می شد :)

ولی اینبار به رغم افکارم عایدم شد و دوباره فهمیدم افکار ما (چه مثبت و چه منفی) شاید روزی لنگ بزند :)

این پست رو گذاشتم که بگم هدیه ی ارزشمند جناب هاتف رو دریافت کردم و تشکر کنم از خودشون و چالش جالبشون همچنین sepid جان که منو به این چالش دعوت کرد :))

صفحه ی قرعه کشی: اینجا هست

تصویر و ویدیوای که از مقدمه ی کتاب قرار دادم (به امید ترغیب دوستان برای خواندن یا شنیدن کتاب) هم شاهد می گیریم (:

 

 

 

 

در پایان هم جمله ای از کتاب که خیلی دوستش دارم و نوشتنش خالی از لطف نیست:

زیباترین اتفاقات زندگی ام، اصلاً در لیست《کارهایی که باید انجام بدهم》نبودند.

  • Fatemeh Karimi

چالش

کتاب

نظرات (۸)

مبارکهههههه *-* 

پاسخ:
ممنونم :))

خیلی ممنونم ازت فاطمه جان . مرسی

پاسخ:
ممنون از شما🌷
  • دختر پاییزی
  • تبریک میگم :)))...بهترین جایزه رو بردی ;))

    پاسخ:
    ممنونم :)
    بله واقعاً :)

    مبارکههههههههه:)
    اتفاقا خیلی دلم میخواد این کتاب رو بخونم:)
    من هیچ وقت شانس برنده شدن توی قرعه کشی نداشتم هیچ وقت!

    پاسخ:
    ممنونم :)
    :)
    اینطوری نگو، از نظرم افکار و تصورات ما تق و لقِ و اگه عمیق و منطقی نباشه هر زمانی ممکنه عوض بشه
    امیدوارم به زودی برنده بشی و بفهمی که اشتباه می کردی :))

    تبریک

    پاسخ:
    سپاس :)
  • فرناز فرزان
  • تبریک میگم :))))

    ممنون که صوتشو برامون گذاشتی دلم می خواست این کتابو بخونم ^_^

    پاسخ:
    ممنونم :))
    خواهش می کنم، فکر کردم اگه مقدمه شنیده بشه دوستان به خوندن کتاب ترغیب می شن، پیشنهاد می کنم به هر خانومی خوندن این کتاب رو، ساده و گویاست :)
  • منصوره 🌹🌹
  • منم تا همین چند وقت پیش فکر می کردم که کلا شانس خوبی ندارم چون هیچ وقت تو قرعه کشی ، اسمم در نمیومد :(

    اما در عرض همین دو ماه اخیر ، اسمم تو سه تا قرعه کشی که اصلا فکرش رو نمی کردم ، در اومد D:

    و اینجا بود که فهمیدم بسی اشتباه می کردم 😅 منم شانسم خوبه و نمیدونستم :) 

    + راستی هدیه ی قشنگت هم مبارکت باشه . به نظر من که هیچ هدیه ای به اندازه ی یه کتاب خوب ارزشمند نیست :)))

    پاسخ:
    چقدر جالب، پس واقعاً خوش شانسید :)
    + ممنون، بله درسته:)

    خیلی مبارکه!!!

    پاسخ:
    ممنونم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی