رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

ششمی

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۲ ب.ظ

1) بارها به تو گفته ام که با همه ی عشق من به تو، اگر روزی دریابم که تو از زندگی کردن با مرد دیگری خوش بخت خواهی شد، حتی به چشمهایت نگاه نخواهم کرد که ناراحت بشوی، و با کمال میل خواهم گذاشت که دنبال عشقت بروی. (البته خودمانیم: این اندازه ها سوپرمن نیستم که هیچ، اگر چنین موردی پیش بیایید جگرت را هم خواهم خورد!)

فقط یک ((عشق)) هست و، یک خواهرش ((حسادت))! "شاملو"_"کتاب مثل خون در رگهای من"

 

2) عشقی که عمیق و واقعی باشه، می تونه بر همه چیز پیروز بشه. "کارولاین"_"سریال The Vampire Diaries"

 

3) دریا تنها قاتلیه که محاکمه نمیشه. "از اون جایی که رمانش ارزش وقت گذاشتن نداره و  خود نویسنده هم ذکر کرده این جمله را از جایی دیده و نوشته، اسمش رو نمیگم"

 

4) آدم باید به تعدا کسانی که می شناسد، ماسک داشته باشد. "آلاله"_"رمان چهل سالگی"

 

5) _رز سرخ سفارش داده بودم، ورداشته بود رز سفید آورده بود

_اینا که همه سرخن!

_خودم ورداشتم تک تک کردم تو قلبم، رنگ گرفت

"بابک-رویا"_"رمان شیرین"

 

کدوم قشنگ تر بود؟

  • ۹۹/۰۸/۰۲
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

کتاب

نظرات (۱۰)

1و5

پاسخ:
قبل از اینکه دخیره رو بزنم گفتم سپیده یا 1 رو میگه یا 5 :))

4

پاسخ:
رمان خیلی خوبیه :)

4و 5:))
راستشو بخوای منم به تعداد آدمایی که میشناسم یه ماسک دارم:)با هر کس یه جوری رفتار میکنم..و میشه یه طورایی گفت بعضی اوقات با خودم میگم خودم واقعیم پس چطور رفتاری داره و کیه؟

پاسخ:
واقعاً...خیلی کار سختیه :(
منم هنوز درگیر شناختن خودمم
ممنون از نظرت :)

3

من به شدت به کتاب های بدون ارزش علاقه مندم . اسمش چیه ؟D: 

پاسخ:
😄 واقعاً دوست داری بخونیش؟
ولی کلاً جمله ی قشنگیه :)
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • ۱ و ۲

    ۲ که حقیقت محضه

    پاسخ:
    دقیقاً :)

    4 و 5 خیلى تو دلم نشست:)

    پاسخ:
    هر دو قشنگ هستن :)

    ۵

    پاسخ:
    رمان زیباییِ :)

    شماره 4

    پاسخ:
    از بهترین کتابایی که از این نویسنده خوندم
    اگه دوست داستی بخونش، قشنگه :)

    ۱ 😊

    چهار هم قبول ندارم =)

    پاسخ:
    خیلی قشنگه :)
    نویسنده استدلال های جالبی آورده با اینکه خودمم موافق نیستم با حرفش :)

    4:))

     

    خیلی خب دیگه 100تایی شدی!!

    (آستین هایش را بالا می زند!)

    پاسخ:
    قلم نویسنده خیلی تواناست رمانش رو بخون حتماً خوشت میاد

    (هیچ ندارد بگوید جز ایموجی بر سر خود کوبان)
    ۲:۳۰ اینا می ذارم البته اگه تا اون موقع از فرط پشیمانی راهی صحراهای گرم و جان سوز و جان کاه نشده باشم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی