رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

زور خاطره

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

 

 

یادت میاید آن سالها را، این آهنگ را چه؟
نگو به یاد نداری که خنده ام می گیرد، از هر دو ضبط ماشین ها، سه ضبطشان این آهنگ را پخش می کردند.
با پدرم آمدم به محل کارمان، یک ساختمان اداریِ پانزده طبقه. می دانم، یادت افتاد که کلی مایه ی فخرمان بود، حق هم داشتیم، چندسال پیش پانزده طبقه برای خودش یک آسمان خراش به حساب می آمد.
فراموش که نکرده ای؟ آن روز را می گویم دیگر.
در ماشین پدرم این آهنگ پخش می شد و در دل من این دعا تکرار: کاش امروز ببینمش، اصلاً کاش همین جا ببینمش، جلوی در، وقتی می رود داخل و قدم هایش به زمین هم احساس غرور می دهند.
رو به روی ساختمان که بودیم، از آن طرف خیابان دیدمت. از جلوی ما رد شدی و رفتی.
خدایا شکرت. انقدر هول و ذوق زده بودم که فراموش کردم خداحافظی کنم، در را باز کردم و خودم را انداختم بیرون.
جلوی در به هم رسیدیم، ایستادم و سلام کردم، تو نیز.
لبخند زدی:برو
دلم خندید و درونم فرو ریخت.
آخرین و اولین بار بود که آنجا دیدمت.
هنوز هم این آهنگ را گوش می دهم.
همیشه ی خدا هم نفیسه می گوید: آبجی جون این آهنگ ها دیگه قدیمی شده، بذار برات چند تا آلبوم خوب بریزم
و هر بار هم من می گویم: آهنگی که خاطره ای پشتش باشه هیچوقت قدیمی نمیشه
او هم هر بار اصرار می کند که: تعریف کن دیگه...تو در مورد کی حرف می زنی؟
نگاهم دوباره می افتد به تو، قاب عکسی که نفیسه را پر از سوال می کند و مرا پر از عشق.

  • Fatemeh Karimi

آهنگ

تنهایی

داستان

عشق

نظرات (۵)

*-*

پاسخ:
:)
  • Sepideh Adliepour
  • واقعا اون آهنگ هایی که باهاشون خاطره داریم هیچ وقت قدیمی نمی شن!

    گاهی وقتا اون آهنگ اینقدر مسخره یا حتی گوش خراشه (قابل شنیدن نیست) همه فکر می کنن چجوری تو از این آهنگ مزخرف خوشت میاد  و تو فقط توی دلت به خاطراتی فکر می کنی که عجیب موجب علاقت به یه آهنگ بد میشن!

    پاسخ:
    دقیقاً :)

    :)

    فک کنم هممون از این اهنگ ها داریم:)

    پاسخ:
    :)

    دقت کردی آهنگا یه قدرت عجیبی دارن؟ انگار میتونن احساسات و حس و حال موقعی که برای اولین بار گوششون میدی رو جذب کنن.

    حالا هر حس و حالی هم که میخواد باشه!

    مثلا چندتا آهنگ دارم که موقع امتحانات نوبت اول کلاس هفتم گوششون میدادم.

    حالا هم اگه برم سراغشون؛ دقیقا همون حس امتحانات کلاس هفتم میاد سراغم. انگار فردا امتحان دارم:))

    پاسخ:
    آره درسته
    چقدر جالب گفتی :))
  • ... مـــیــم ...
  • و جالبترین ویژگی این آهنگای جادویی اینه که امکانِ داشتنِ حتی دوتا خاطره باهاشون وجود نداره.. :)

    پاسخ:
    :)
    فقط یک خاطره ی ماندگار :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی