رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

فاطمه پاسخ میدهد

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ب.ظ

در نظرم خوندن جوابهای این چالش زیبا اومد و همون اوایل دوست داشتم شرکت کنم ولی بنا به دلایلی(که در پیامم زیر پست بهار جان گفتم)امتناع کردم تا اینکه بهار دعوتم کرد و دوست ندارم دعوت دوست خوبم رو نپذیرم، پس نوشتم.

۱) راست دستین یا چپ دست؟
راست دست، با دست چپ کاملاً از کارافتاده محسوب میشم

۲) نقاشی تون در چه حده؟
در حد اینکه یه خونه بکشم که از دودکشش دود میاد بعد یه پروانه مانند غول پیکر هم اون وسط باشه، در آخر هم یه خورشید خندون

۳) اسمتونو دوست دارین؟
بسیار زیاد، در نظرم زیباترین اسم دنیاست. اگر هم دوستانی دارم که دلارام صدام میکنن شاید بخاطر اینه که این اسم شبیه به منه..

۴) شیرینی یا فست فود؟
چطور فلافل رو به کیک شکلاتی و چطور نون خامه ای رو به پیتزا ترجیح بدم؟

۵) دوست دارین که قد همسر آیندتون تقریباً چند سانت باشه؟ (سانت بگینااا)
چند سانت از خودم بلدتر D:

۶) عمو یا دایی؟
عمو آخری_دایی وسطی

۷) خاله یا عمه؟
هر دو

۸) عدد مورد علاقتون؟
۵ و ۱۹

۹) اولین وبی که زدین رو حذف کردین؟
اولین وبلاگم رنگ حیاتِ و فکر نکنم هیچوقت حذفش کنم

۱۰) با کی بیشتر از همه صمیمی این تو بیان؟
سپیده و میم

۱۱) بابا و مامانتون تو بیان کیه؟
نمیدانم از چه حرف میزنید/:


۱۲) رو جنس مخالف کراشی؟
بله، چندین و چندساله. پسرعممِ با اون چشمای خوشگل مشکیش، فقط توجه داشته باشید که شیش سالشه D:

۱۳) مترو یا قطار؟
قطار، خاطرات قشنگی باهاش دارم، خوابیدن با وجود صداش رو دوست دارم و وقتی که بارونِ شدید میباره، انگار که داری خونه خراب میشی D:

۱۴) بنظرت شادی یعنی چی؟
بخش عظیمش بر میگرده به رضایت از خویشتن و بخشیش هم مربوطه به دیدن لبخندها، خوشحالی عزیزان، دوستت دارم ها و...

۱۵) سه تا از صفاتت؟
ساکت، مهربون، کسی که مهارت بالایی داره در اینکه از کوچکترین مشکلش یه غول درست کنه

۱۶) اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی؟
جای تمام آدمهایی که چاپگر خوبی اند

۱۷) الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟
فاصله ها و دلتنگی

۱۸) به چی اعتیاد داری؟
اگه بگم ترجیح میدم نگم اینطور برداشت میشه که واقعاً چیزی مصرف میکنم:|

۱۹) اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی میگفتی؟
خودتون رو دوست داشته باشید تا دیگران هم شما رو دوست داشته باشند

۲۰) پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟
عشق
خنده ی عزیزانم
دیدن خوبیهای نیکان
نوشتن یه متن، بهتر از متن قبلی
خوشحالی کسی که تلاشش نتیجه داده

۲۱) اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟
چیزی وجود دارد به اسم در جمع بودن
و دیگه اینکه چقدر نادونی که برمیگردی به خدا میگی حتی اگه به صلاحم نبود... هی... چی بگم من به تو آخه؟

۲۲) چه عادتها و رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیست؟
عصبانی شدنم خیلی بده

۲۳) صبحها اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟
مامانم انقدر میگه که از خواب که چه عرض کنم از زندگی هم سیر میشم: دی
بابام یه بار میگه، بیدار نشم میزنه زیر آواز، اینجوری قطعاً بیدار میشم :D

۲۴) کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)
نداشتم

۲۵) تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟
خیر، از این فرصت استفاده میکنم که بگم به هر کی هر پیامی دادم خوب کردم، حتی اگه باهاش قهر کردم و مجبور شدم خودم برم منت کشی :")

۲۶) یه جمله تأثیرگذار برای مخ زنی؟
اون تسبیح منو بده تا... برای هدایت همگان صلوات بفرستم

۲۷) چه فرقی بین شما توی فضای مجازی با اونی که توی واقعیت هستین وجود داره؟
توی دنیای واقعی کم حرفم و اصلاً اجتماعی نیستم ولی اینجا مجبورم اجتماعی باشم و این از نظرم زیباست

۲۸) یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟
نگفتم

۲۹) تو بیان چند تا اکانت دارین؟
دو تا، اون یکی بلااستفاده افتاده، کسی خواست نوئه نوئه D:

۳۰) اولین دوستتون تو بیان؟
عاطفه که رفت :(

۳۱) چند بار تو وبتون **ناله گذاشتین؟
اینو بقیه باید بگن بنظرم، ولی دو سه باری بوده.

 

پی نوشت: ممنونم از بهار عزیز

شروع چالش: اینجا

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۱۰)

  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • جوابات چ بامزه بودD:

    پاسخ:
    مرسی جانم :)

    12.وایXDاگه بخوای اینطوری بگی منم روی پسرخاله دو سالم کراشم"-"البته کراش نمیشه بهش گفت:/یه جور دوست داشتن*-*
    16.منظورت از چاپگر چیه؟._.
    18.راستشو بگو!XDچی میکشی کلک؟شیشه یا حشیش؟XD
    31.روی اون سانسور کردنت کراش زدمD:

    پاسخ:
    ۱۲. آخه اون دوستم نداره :((
    ۱۶. یعنی خوبی منتشر میکنن :)
    ۱۸. 😅 خواهر من ته خلافم چیپس با ماست موسیره
    ۳۱. 😘

    متشکرم عزیزم شرکت کردم 

    با ۲۶ کلی خندیدم 😂

    پاسخ:
    مرسی که دعوتم کردی عزیز جانم :))

    آره اونم منو دوست نداره:(تا همین چند وقت پیش دوستم داشت ولی الان نهT_Tاولین عشقم با شکست مواجه شدT^Tهعی..

    پاسخ:
    هی... اون از اولم دوستم نداشت، سمتش میرفتم فرار میکرد :`(
  • پَـــــر واز
  • جواب سوال۱۲ رو خیلی دوست داشتم^_^

    چه جوابای قشنگی دادین:)

    پاسخ:
    ممنونم :))

    من معمولا با این که بچه ها رو دوست دارم ولی اونا منو دوست ندارن:"(این فسقلی تنها کسی بود که دوستم داشت و بعد رهام کرد..(چرا اینقدر فاز برداشتم و حس میکنم یه نفر واقعی منو رها کرده؟XD)

    پاسخ:
    دقیقاً، منم معمولاً این مشکل رو دارم. به هر حال نباید توقع داشت وقتی به یه کوچولوی لپ گلی میگی: چقدر خوردنی ای تو، بپره بغلت بگه خیلی دوستت دارم خاله چون اغلب فکر میکنن بهشون حمله شده ._.
    اولاشه بعد یه مدت عادی میشه برات D:

    منم دارم تحریک میشم که پاسخ بدهم😂

    ولی وجودم مقاومت می کنه😂

    پاسخ:
    ببین کدوم قطب قوی تره؟..
    در هر صورت تسلیم گزینه ی راحت تریست😅
    😂😂عالی بود
    آخرین مورد : صفر بار فکر کنم
    پاسخ:
    ممنون😊 و ممنون تر بخاطر دومی :))

    خونه خراب :))))

    من با قطار زیاد سفر کردم ولی تجربه‌ی بارونیش رو نداشتم

    چه جواب های قشنگی :)

    پاسخ:
    =)
    سپاس عزیز جان🥰
  • ... مـــیــم ...
  • خیلی جوابات بامزه بودن *ــ*

    اصلا مگه میشه مترو رو با قطار مقایسه کرد. قطار مثل یه گهواره اروم میمونه که ادم میتونه قشنگ ارامش داشته باشه حتی بخوابه ولی مترو :/ شلوغیاش و هجوم اوردن مردم و... نگم بهتره :/

    پاسخ:
    مرسی عزیز دل :))
    دقیقاً..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی