رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

خواندنی، دیدنی، شنیدنی + انتقاد و پیشنهاد

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۵۴ ب.ظ

44 روز از وقتی وبلاگ زدم، می گذره و دوست دارم اینطوری بگم که:

وبلاگم سرم را گذاشته در دیگ و حسابی گرم می کند :) آن بخش مغزم که نوشته هایم از آنجا می آیند هم درست و حسابی پخته :)

خوشحالم که وبلاگم خوانندگانی ارزشمند داره و ممنونم ازتون :))

کار بنایی اینها تازه تمام شده:

شنیدنی (موسیقی)

دیدنی (فیلم، سریال، انیمیشن)

خواندنی (کتاب، رمان)

 

و در آخر هر کسی انتقادی یا پیشنهادی داره خوشحال میشم در زیر همین مطلب (چه عمومی و چه خصوصی) پیام بذاره :))

 

 

 

تصویر هم زیبا آمد در نظرم :)

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۱۰)

واوووو

چقدر مفید بود.....مرسی *^_____^*

یه سوال بی ربط داشتم چجوری آهنگ ها رو اونجوری گذاشتین تو پست که می شه پلی کرد ؟ من خیلی گشتم اما پیدا نکردم راه حلشو :(

پاسخ:
خواهش میکنم :))
وقتی درج تصویر رو می زنی و آهنگ موردنظرت رو انتخاب می کنی، درج مدیا رو بزن
نمی دونم تونستم درست توضیح بدم یا نه؟
توی اینکارا اصلاً خوب نیستم :(
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • خیلیم عالی^____^

     

    +لینک خواندنیو اشتباه گذاشتی فکر کنم :)

    پاسخ:
    تشکر ^^

    ممنون که گفتی :))
  • استیص‍ ‍آل
  • خدایی 44 روز؟

    توی 44 روز 99 دنبال کننده چطور؟

    پاسخ:
    نمی دانم :)
    دوستان لطف داشتند :))

    چه عکس قشنگی!!!

     

    دقت نکرده بودم عمر سایتت اینقدر کمه!!!

    پاسخ:
    آره. ممنون :)

    :)

    با آرزوی موفقیت روزافزون.

    پاسخ:
    ممنون :)
    همچنین⚘ :)
  • ** گُلشید **
  • چقدر عالی:)

     

    یادش بخیر:) لیست رمان هایی که نوشتی منو برد به دوران دبیرستان و سال اول دانشگاهم:)

    پاسخ:
    ممنونم :)

    چقدر خوب :)
    منم توی دبیرستان خوندمشون :))

    وااای وااای اسطوره عااااللللییییه

    و حصار تنهایی منننن

    👌👌👌👌👌

     

    عم،ی سوال... سیگار شکلاتی رو کامل خوندین؟

    پاسخ:
    درسته :))

    آره :)

    خریدینش؟؟

    کتابشو یا پی دی افشو؟

    پاسخ:
    آره
    کتاب رو خریدم
    اینترنتی هیچ سایتی کاملش نبود :(
    بعد کتابش سربسته تر و پخته تره
    :)

    اره سایتا نصفست

    سربسته تر؟!

    خیلی رمان قشنگیه ، دوست دارم بخرمش

    پاسخ:
    توی چاپ خب یه جاهایی جعمش کرده ولی نه طوری که بد باشه
    اتفاقاً بهتر شده از نظرم
    آره خیلی قشنگه :))

    عکس خیلی قشنگیه:)اگه خودت گرفتی واقعا دست مریزاد:))حس یه غروب گرمه پاییزی رو به آدم منتقل میکنه^^
    +مرسی خیلی خوب قسمت های شنیدی دیدنی و خواندنیت:)))

    پاسخ:
    دانلودش کردم
    آره حس خیلی خوبی داره :)
    خواهش میکنم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی